سوالات معمول

     

    1. چگونه می‌توانم در سایت زیتونچی خرید کنم؟

         برای خرید از سایت زیتونچی، ابتدا باید در سایت ثبت‌نام کنید. سپس می‌توانید محصولات مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کرده و مراحل پرداخت را طی کنید.

     

    2. روش‌های پرداخت در سایت زیتونچی چگونه است؟

       در حال حاضر، پرداخت از طریق درگاه‌های امن بانکی و کارت‌های عضو شبکه شتاب امکان‌پذیر است.

     

    3. آیا امکان پرداخت در محل وجود دارد؟

         بله.ولی حتما قبل از ثبت درخواست با پشتیبانی تماس حاصل نمایید

     

    4. هزینه ارسال سفارش چقدر است؟

        هزینه ارسال سفارش بر اساس وزن و مسافت محاسبه می‌شود و در هنگام ثبت سفارش به شما نمایش داده می‌شود.

     

    5. مدت زمان تحویل سفارش چقدر است؟

          مدت زمان تحویل سفارش به محل سکونت شما و نوع ارسال انتخابی بستگی دارد. به طور معمول، سفارشات در گیلان بین 1 تا 3 روز کاری و در سایر شهرها بین 3 تا 7 روز کاری تحویل داده می‌شوند.

     

    6. چگونه می‌توانم از وضعیت سفارش خود مطلع شوم؟

         پس از ثبت سفارش، کد رهگیری به شما ارائه می‌شود که می‌توانید با استفاده از آن، وضعیت سفارش خود را در سایت پیگیری کنید.

     

    7. آیا امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد؟

         بله، در صورتی که کالای دریافتی با سفارش شما مطابقت نداشته باشد یا دارای نقص باشد، می‌توانید آن را ظرف مدت 7 روز کاری مرجوع کنید.

     

    8. چگونه می‌توانم با پشتیبانی سایت زیتونچی تماس بگیرم؟

        می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما در سایت، با پشتیبانی سایت زیتونچی تماس بگیرید.

     

    9. آیا محصولات زیتونچی دارای ضمانت کیفیت هستند؟

        بله، تمامی محصولات زیتونچی دارای ضمانت کیفیت هستند و ما خود را نسبت به کیفیت سفره غذایی مشتریانمان متعهد میدانیم در صورت عدم رضایت، می‌توانید آن‌ها را مرجوع کنید.

     

    10. آیا امکان خرید عمده از سایت زیتونچی وجود دارد؟

        بله، برای خرید عمده می‌توانید با پشتیبانی سایت زیتونچی تماس بگیرید.

     

    11. آیا سایت زیتونچی دارای اپلیکیشن موبایل است؟

    درحال حاضر، سایت زیتونچی اپلیکیشن موبایل ندارد، اما سایت به خوبی در دستگاه‌های تلفن همراه قابل استفاده است.

     

    12. چگونه می‌توانم از تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه سایت زیتونچی مطلع شوم؟

       می‌توانید با عضویت در خبرنامه سایت زیتونچی و دنبال کردن صفحات ما در شبکه‌های اجتماعی، از تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه مطلع شوید.

     

    13. آیا امکان تغییر آدرس تحویل سفارش پس از ثبت سفارش وجود دارد؟ 

        در صورتی که سفارش شما هنوز ارسال نشده باشد، می‌توانید با پشتیبانی سایت زیتونچی تماس گرفته و درخواست تغییر آدرس تحویل را ثبت کنید.

     

    14. چگونه می‌توانم رمز عبور خود را بازیابی کنم؟ 

        می‌توانید از طریق صفحه ورود به سایت، گزینه "رمز عبور خود را فراموش کرده‌ام" را انتخاب کرده و با وارد کردن آدرس ایمیل خود، رمز عبور جدید دریافت کنید.

     

    15. آیا امکان لغو سفارش پس از ثبت سفارش وجود دارد؟   

          درصورتی که سفارش شما هنوز ارسال نشده باشد،می‌توانید با پشتیبانی سایت زیتونچی تماس گرفته و درخواست لغو سفارش را ثبت کنید

    بازگشت به بالا